mandag 2. april 2012

Besøk hos Quiltekroken del 1

Sist veke var bloggred. ein tur til Bergen, og då er eit besøk på Quiltekroken alltid obligatorisk med på shoppinglista. For dei som har teke hurtigbåten til Bergen, så veit dei at butikken ligg berre 100 m frå landgangen, og då kan ein ikkje unngå å gå inn.......
Det blir alltid litt snoping av stoff når ein er der, men det er alltid kjekt å stige inn i butikken og berre sjå og sjå og sjå! For det heng og ligg flotte modellar på kvar ein ledig plass, fint kombinert med mønster og stoff.

Denne gongen var det eit teppe som fanga merksemda mi spesielt. Det var kanskje ikkje heile teppet eg merka meg først, men måten det var quilta på. Heilt fantastisk flott og tett quilta, så eg måtte spørje Mona meir om dette. Ho fortalde at det var maskinquilta hos Sy.no, eit firma ho varmt anbefaler.
Sjølve teppet er ein BOM som heiter Cottage Charm, og ho har att berre ein pakke. Det rare er at då eg no laurdag var eit besøk hos Primula Design på Nordfjordeid, så hadde ho også akkurat denne BOM-pakken, og berre ein att der også. Så om det no er nokon som vert frista av dette flotte teppet, så finn de 2 på Vestlandet, ein i Bergen og ein på Nordfjordeid!
Eg spurde Mona om å få ta bilder, og som vanleg er ho positiv til dette. Kjekt for butikken at vi vil vise bilder syns ho, men veldig veldig kjekt å få lov å legge ut inspirerande bilder på bloggen. Så tusen takk til deg Mona om du kikkar innom!
Nyt denne fantastiske quiltinga!

Det har nok gått med mange meter quiltetråd til dette teppet!!
Det kjem fleire bilder frå butikkbesøket seinare.

Ingen kommentarer: